Σάββατο 5 Απριλίου 2014

Ανακοίνωση υποψηφιότητας




Φίλες και Φϊλοι,

θέτω την υποψηφιότητά μου ως περιφερειακή σύμβουλος με το συνδυασμό "Απόστολος ΤΖΙΤΖΙΚΩΣΤΑΣ-ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ" για τις περιφερειακές εκλογές της 18ης Μαϊου 2014, με υπ. Περιφερειάρχη τον εν ενεργεία Περιφερειάρχη Απόστολο Τζιτζικώστα και υπ. Αντιπεριφερειάρχη επίσης τον εν ενεργεία Αντιπεριφερειάρχη Θεόδωρο Θεοδωρίδη.
Μέχρι σήμερα στα 3,5 χρόνια εφαρμογής του Καλλικράτη προσπάθησα να φανώ αντάξια της εμπιστοσύνη σας και να βοηθήσω με κάθε τρόπο και προς πάσα κατεύθυνση ώστε να γίνουν στον τόπο μου, στην Πέλλα, όσο το δυνατόν περισσότερα από αυτά που μπορεί να προσφέρει ο θεσμός της Περιφέρειας.
 Με στόχο πάντα τη βελτίωση της καθημερινότητας του πολίτη,
την οπτική της ανάπτυξης, της καινοτομίας και της εξωστρέφειας,
την προώθηση της κοινωνικής αλληλεγγύης
προχωρήσαμε συνεργατικά
με στοχευμένες δράσεις,
με έργα και όχι με λόγια και υποσχέσεις,
με πρόγραμμα και σταθερά βήματα
σε επιτυχημένα αποτελέσματα.

Επειδή πιστεύω ότι μπορώ να συνεχίσω να προσφέρω
και έχω ισχυρή θέληση και όραμα για το καλύτερο στον τόπο μου 
Καλώ όλους/όλες να ανανεώσετε την εμπιστοσύνη σας στο πρόσωπό μου, να με στηρίξετε με την ψήφο σας 
έτσι ώστε ο συνδυασμός μας
"Απόστολος ΤΖΙΤΖΙΚΩΣΤΑΣ-ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ" 
 να είναι ο νικητής των περιφερειακών εκλογών.
Να μπορέσουμε να συνεχίσουμε το έργο μας
για μια σύγχρονη ανθρώπινη Μακεδονία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου